Evaluatie - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Ada Venema - WaarBenJij.nu Evaluatie - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Ada Venema - WaarBenJij.nu

Evaluatie

Door: Ada en Eiso

Blijf op de hoogte en volg Ada

18 Oktober 2009 | Nederland, Vianen

Ik wil ons reisverslag besluiten met een korte samenvatting:

Afgelegd aantal km’s : 2216

Benzine getankt: CD 719,61 = € 427,30

Route en campgrounds:
Uppersackville NS - Campground KOA (hier ook camper opgehaald)

Linwood NS

Cheticamp Cape Breton - Plage St-Pierre

Dingwall Cape Breton - Hideway campground – halverwege Cabot trail met mooi uitzicht over Aspy Bay

Indian Brook Cape Breton - Dit was niet een echte campground, meer een resort waar
men per nacht 1 camper toeliet. Geen douche, wel toilet

Little Bras d’Or Cape Breton - Arm of Gold – mooi uitzicht over St. Andrews Channel

Baddeck Cape Breton - Bras d’Or Lakes campground mooi gelegen aan het water van Patricks Channel

Northumberland PEI - Provincial Park Prince Edward Island (aanrader, prachtig natuurterrein, gelegen aan Nothumberland Strait met zicht op aankomst en vertrek van de ferry)

St. Peters PEI - St. Peters campground

Cornwall (even voorbij - Holiday Haven campground – Nederlandse eigenaar –
Charlottetown) PEI mooi uitzicht over de West River (aanrader)

Borden PEI - Sun-N-Shade campground (aanrader, niet voor het mooie uitzicht of de geweldige voorzieningen, maar omdat ze gezellige muziekavonden organiseren op eigen terrein)

Malpeque PEI - Cabot Beach Provincial Park (aanrader, groot natuurterrein aan de Malpeque Bay )

Borden (2x) PEI - Sun-N-Shade (zie eerder genoemd)

Parrsboro Bay of Fundy NS - Glooscap campground (aanrader, prachtig gelegen aan het Minas Channel

Bridgewater - Little Lake Family campground vlakbij Lunenburg

Lunenburg - Board of Trade – mooi uitzicht

Upper Sackville - KOA

Groetjes van Ada en Eiso


  • 05 November 2009 - 16:13

    Franziska:

    Beste Ada & Eiso,
    Nu we weer thuis zijn, heb ik eindelijk de tijd om jullie verslagen te lezen. Dat is me onderweg in Australië helaas niet gelukt. Maar dat geeft niet, want ik heb er nu net zo veel van genoten. Leuk, wat jullie allemaal beleefd en gezien hebben. Ik krijg gelijk al weer zin in een volgende reis. Als de plannen voor Nova Scotia ooit concreet gaan worden, gaan we zeker gebruik maken van jullie expertise.
    Groetjes en nogmaals bedankt voor het leuke verslag,
    Franziska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vianen

Nova Scotia 2009

Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2009

Evaluatie

29 September 2009

Vuurtorens

24 September 2009

Peggys Cove

23 September 2009

Steep old town Lunenburg

22 September 2009

Fundy shore en Glooscap trail
Ada

Ik ben getrouwd met Eiso en samen hebben we een aantal reizen in Canada gemaakt. Ik vind het heerlijk om deze reizen voor te bereiden, alles uit te zoeken en te regelen. Ook vind ik het erg leuk om er over te praten en tips te geven en je kunt mij regelmatig op het forum van de Canada startpagina vinden. Verder hou ik erg van, met name klassieke, muziek en ik zing dan ook in het Utrechts operakoor waarmee we, buiten diverse uitvoeringen op basis van losse stukken uit verschillende opera's, 1x per jaar een complete opera uitvoeren met groot orkest in concertante uitvoering. Eiso houdt ook erg van muziek, een beetje andere soort muziek, en speelt als drummer in een fanfareorkest en een big band. We hebben elkaar dan ook in de muziek gevonden. Dat dateert al weer van meer dan 40 jaar geleden. Waar ik ook erg van hou zijn mijn kinderen en kleinkinderen, door hen voel ik mij een rijk en gezegend mens.

Actief sinds 02 Aug. 2006
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 77675

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 30 September 2015

Rondreis Amerika 2015

08 Augustus 2013 - 27 Augustus 2013

Frankrijk (Normandië) 2013

23 Augustus 2012 - 18 September 2012

Treinreis door Canada 2012

31 Augustus 2009 - 25 September 2009

Nova Scotia 2009

05 September 2006 - 01 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: