Nog drie weken - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Ada Venema - WaarBenJij.nu Nog drie weken - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Ada Venema - WaarBenJij.nu

Nog drie weken

Door: Ada en Eiso

Blijf op de hoogte en volg Ada

10 Augustus 2009 | Nederland, Vianen

Hallo allemaal,
Ik heb inmiddels een lijstje gemaakt met alles wat nog gedaan moet worden voor onze vakantie want het begint nu toch op te schieten. Heerlijk!
Eén van de dingen die ik wilde doen was alle familie en vrienden op een mailinglist van deze website zetten zodat jullie automatisch een berichtje krijgen als ik weer een verslag heb gepost.
Ik heb al degenen waarvan ik denk dat ze het leuk vinden om ons reisverslag te volgen op de lijst gezet, maar mocht er iemand tussen zijn die het liever niet wil, laat je het mij dan even weten? Dan is het een kleine moeite je er weer af te halen.
Nog even heel hard werken, helaas, op kantoor zijn er diversen met vakantie waardoor alles op een paar mensen neer komt. Toch maar proberen het hoofd koel te houden zodat we straks niet uitgeput op vakantie gaan en ik moet zeggen, dat lukt aardig gelukkig.
En, jullie weten het vast wel, wij vinden het ook leuk als mensen ons reisverslag volgen, dus bij deze.
Groetjes van Ada en Eiso

  • 10 Augustus 2009 - 20:03

    Rienie:

    Hallo Ada en Eiso,

    Dankjewel! Ik vind het heerlijk om jullie verslagen te kunnen volgen. Mag ik een beetje meegenieten van jullie reis.
    Veel plezier met de voorpret. Nog even volhouden met werken, succes!
    Liefs, Rienie

  • 10 Augustus 2009 - 20:26

    Franziska & Klaas :

    Hallo Ada & Eiso,
    Wij blijven jullie weblog niet alleen met veel plezier maar ook met veel belangstelling volgen. Ooit willen we namelijk ook zelf nog naar Nova Scotia en wij zijn daarom heel benieuwd hoe het jullie daar zal vergaan.
    Veel plezier!
    Franziska & Klaas

  • 10 Augustus 2009 - 22:00

    Bea:

    Dag Schatten,
    Een hééééél klein duiveltje in mij roept steeds maar ïk ben jaloers" Heerlijk hoor voor jullie weer zo'n prachtige reis te gaan maken. Leuk om het helemaal te volgen.

    Knuffel

  • 11 Augustus 2009 - 07:57

    Willy:

    Lieve Ada en Eiso

    Heerlijk vooruitzicht, jullie reis.

    Het lijkt me fijn elkaar voor die tijd nog te spreken. Dat heeft mijn voorkeur boven digitaal contact.

    Sterkte met alles wat nu is. Liefs van Willy

  • 11 Augustus 2009 - 08:48

    Wim:

    Hallo Ada en Eiso,

    ben wel jaloers hoor.
    wij wensen jullie een fijne reis toe en zullen de verslagen natuurlijk wel volgen.
    Ps. gaat bij mij ook weer kriebelen hoor dat Canada.

    groetjes Wim & Annelies

  • 11 Augustus 2009 - 15:11

    Ria Bouws:

    hallo Ada en Eiso,

    Een heel leuk idee! Zeker als het zo'n verre reis betreft. Leuk om jullie te volgen en ik wens jullie alvast een hele goede reis en veel plezier!
    Lieve groetjes, Ria

  • 11 Augustus 2009 - 17:11

    Bert:

    heerlijk dat vooruit-
    zicht , nog even doorbijten.
    ina en ik zullen jullie verslag volgen groet bert

  • 13 Augustus 2009 - 14:13

    Idzerda's:

    Leuke web site. Werk niet TE hard!
    Prettige vacantie!

  • 15 Augustus 2009 - 17:43

    Wil:

    Ik zal jullie verslag met belangstelling volgen.
    Na 4 weken vakantie begint a.s. maandag het werkzame leven weer.

    Gr. Wil.

  • 24 Augustus 2009 - 06:05

    Doede:

    Hoi Ada,

    alvast een FANTASTISCHR reis gewenst, geniet ervan en plaats mooie fotos he?

    groetjes,
    doede

  • 30 Augustus 2009 - 12:25

    Franziska & Klaas :

    Dag Ada & Eiso!
    Leuk, dat jullie nu ook een plaatje in het profiel hebben staan. Nu heb ik eindelijk een idee, hoe de personen achter die leuke reisberichten eruitzien. Maak je geen zorgen: het valt echt niet tegen (lol)!
    Hebben jullie de koffers inmiddels gepakt en zijn jullie klaar voor vertrek?
    Wij wensen jullie voor morgen in elk geval een hele goede reis en vervolgens een prachtige vakantie in Nova Scotia! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Franziska & Klaas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vianen

Nova Scotia 2009

Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2009

Evaluatie

29 September 2009

Vuurtorens

24 September 2009

Peggys Cove

23 September 2009

Steep old town Lunenburg

22 September 2009

Fundy shore en Glooscap trail
Ada

Ik ben getrouwd met Eiso en samen hebben we een aantal reizen in Canada gemaakt. Ik vind het heerlijk om deze reizen voor te bereiden, alles uit te zoeken en te regelen. Ook vind ik het erg leuk om er over te praten en tips te geven en je kunt mij regelmatig op het forum van de Canada startpagina vinden. Verder hou ik erg van, met name klassieke, muziek en ik zing dan ook in het Utrechts operakoor waarmee we, buiten diverse uitvoeringen op basis van losse stukken uit verschillende opera's, 1x per jaar een complete opera uitvoeren met groot orkest in concertante uitvoering. Eiso houdt ook erg van muziek, een beetje andere soort muziek, en speelt als drummer in een fanfareorkest en een big band. We hebben elkaar dan ook in de muziek gevonden. Dat dateert al weer van meer dan 40 jaar geleden. Waar ik ook erg van hou zijn mijn kinderen en kleinkinderen, door hen voel ik mij een rijk en gezegend mens.

Actief sinds 02 Aug. 2006
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 77897

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 30 September 2015

Rondreis Amerika 2015

08 Augustus 2013 - 27 Augustus 2013

Frankrijk (Normandië) 2013

23 Augustus 2012 - 18 September 2012

Treinreis door Canada 2012

31 Augustus 2009 - 25 September 2009

Nova Scotia 2009

05 September 2006 - 01 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: