Aftellen - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Ada Venema - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Ada Venema - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Ada

Blijf op de hoogte en volg Ada

02 Augustus 2006 | Nederland, Vianen

Ja, we zijn aan het aftellen. Nog een kleine vijf weken en dan mogen we weer. We hebben er lang naar uitgekeken en hard voor gespaard en we hebben er weer ontzettend zin in.
Dit keer gaan we een ander rondje maken. We vertrekken op 5 september a.s. en beginnen in Toronto bij onze familie die in London woont. Daar huren we voor een paar dagen een auto en vliegen op 9 september door naar Calgary waar we de camper oppikken. Daar gaan we naar het zuiden richting Amerikaanse grens, door de prairie met zicht op de bergen aan onze rechterhand. We zullen dan eerst Waterton park bezoeken dat op de grens met Amerika ligt. Daarna gaan we de grens volgen, misschien ook er even overheen met het idee ook even in Amerika te zijn geweest.
Zo zullen we richting Vancouver rijden waar we met de boot oversteken naar Vancouver Island. Daar willen we de laatste week blijven.
Uiteindelijk vliegen we 30 september weer naar huis via Londen om op 1 oktober in Amsterdam aan te komen.
We houden iedereen die geïnteresseerd is op de hoogte. Tot gauw.
Groetjes,
Ada

  • 20 Augustus 2006 - 08:01

    Hennie:

    Heel veel plezier , wij gaan 16 spet voor 3 weken ook naar het zuiden , maar wij zijn er nog nooit geweest

  • 28 Augustus 2006 - 11:07

    Ines:

    Lieve Ada en Eiso, we houden jullie in de gaten via deze website! Heel veel plezier en een goede reis! Dikke kus van ons alle 3!
    Ines, Reginald, Merle

  • 28 Augustus 2006 - 17:11

    Wil Heestermans:

    Leuke foto zeg!
    Wie heeft die gemaakt?

    Goede reis alvast, ik zal jullie verslagen met plezier lezen.

    Wil.

  • 30 Augustus 2006 - 14:00

    Helma:

    Hallo Ada en Eiso. Knap stel. Wij wensen jullie vast een heel fijne vakantie toe. En gaan jullie op de voet volgen. Doe voorzichtig met je rug Ada.

  • 01 September 2006 - 13:21

    Selma:

    Inderdaad een leuke foto:). Ik kan natuurlijk niet achterblijven nu Helma ook wat gepost heeft;). Lekker hoor je laatste dagje vandaag! Heel veel plezier allebei!

  • 01 September 2006 - 14:12

    Carla:

    Hoi Ada en Eiso,

    Wat leuk zo'n website. Ook ik wens jullie een hele goede reis en zal jullie volgen via de website. Tot over een maand, dan horen we je vakantieverhalen hier op kantoor.

  • 04 September 2006 - 10:09

    Sabine.:

    Hoi lieve Ada en Eiso,
    Een hele mooie vakantie,ik ga proberen jullie te volgen via jullie site harstikke leuk hoor!Dikke knuffel van ons.xx

  • 04 September 2006 - 10:19

    Piet En Rienie:

    Lieve Ada en Eiso,

    Leuk om jullie weer te kunnen volgen op jullie reis naar Canada! De fotootjes die er deze keer bij gaan komen zullen het nog mooier maken, de eerste is in ieder geval heel mooi!! We wensen jullie een hele goede reis, geniet ervan!
    Liefs, Piet en Rienie

  • 04 September 2006 - 17:27

    Frank:

    Goede reis en veel plezier samen.
    Eiso waar liggen de films van Kluwer??

    Frank

  • 05 September 2006 - 14:34

    Rina:

    Hoi Ada en Eiso,
    Het is bijna zover! Veel plezier en kom met veel mooie foto's terug.
    Rina

  • 06 September 2006 - 12:24

    WIl:

    Ik hoorde dat er enige vertraging was bij het vertrek. Is de reis goed verlopen? Nog veel oponthoud gehad. Op dit moment is het mooi weer in Vianen. Een zonnetje en een graadje of 25. Hoe is het bij jullie?

    Wil.

  • 19 September 2006 - 20:02

    Inge:

    wat leuk om jullie enthousiaste verhalen te lezen, ik krijg er helemaal zin in. Jammer dat het niet lukt met de foto's. Volgende keer lukt het jullie wel hoor. Blijf lekker genieten van het mooie Canada en tot ziens weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vianen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2006

Weer thuis

30 September 2006

Butchart Gardens

28 September 2006

Groot, groter, grootst

26 September 2006

Nog een paar dagen

24 September 2006

Walvissen en zeeleeuwen
Ada

Ik ben getrouwd met Eiso en samen hebben we een aantal reizen in Canada gemaakt. Ik vind het heerlijk om deze reizen voor te bereiden, alles uit te zoeken en te regelen. Ook vind ik het erg leuk om er over te praten en tips te geven en je kunt mij regelmatig op het forum van de Canada startpagina vinden. Verder hou ik erg van, met name klassieke, muziek en ik zing dan ook in het Utrechts operakoor waarmee we, buiten diverse uitvoeringen op basis van losse stukken uit verschillende opera's, 1x per jaar een complete opera uitvoeren met groot orkest in concertante uitvoering. Eiso houdt ook erg van muziek, een beetje andere soort muziek, en speelt als drummer in een fanfareorkest en een big band. We hebben elkaar dan ook in de muziek gevonden. Dat dateert al weer van meer dan 40 jaar geleden. Waar ik ook erg van hou zijn mijn kinderen en kleinkinderen, door hen voel ik mij een rijk en gezegend mens.

Actief sinds 02 Aug. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 77900

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 30 September 2015

Rondreis Amerika 2015

08 Augustus 2013 - 27 Augustus 2013

Frankrijk (Normandië) 2013

23 Augustus 2012 - 18 September 2012

Treinreis door Canada 2012

31 Augustus 2009 - 25 September 2009

Nova Scotia 2009

05 September 2006 - 01 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: