Goed aangekomen - Reisverslag uit London, Canada van Ada Venema - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit London, Canada van Ada Venema - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: Ada en Eiso

Blijf op de hoogte en volg Ada

06 September 2006 | Canada, London

Hallo allemaal, daar zijn we dan, in Canada. We hebben een vrij rustige vlucht gehad, nu en dan wat turbulentie, maar over het algemeen lekker relaxed. Maar oh zo lang. Om te beginnen vertrokken we pas om ongeveer 15.30 i.p.v. 13.55. Het toestel moest nog uit Toronto komen. Het betekende dat de dag nog langer werd, we lagen om Nederlandse tijd 4.00 uur 's nachts pas in bed. Eiso heeft heerlijk geslapen en daardoor geen last van jetlag, ik was om 3.00 alweer klaar wakker, dus vandaag nog behoorlijk moe. Gaat vanzelf over. Het B&B adres was zoals gewoonlijk prima verzorgd en in een mooie omgeving.
Vanmorgen met onze rental car (een Ford Focus station Jeroen)naar London gereden waar mijn tante al drie kwartier heen en weer gelopen had om ons te verwelkomen.
Het is heel gezellig, ze hebben ons vanmiddag door London gereden en het is een heel mooie stad. Heel heuvelachtig en veel parken.
We hebben een eigen appartement om de hoek en worden daar helemaal in de watten gelegd. Het enige dat daar ontbreekt zijn de tandenborstels.
Leuk jullie reacties allemaal, Frank, Eiso kan je daar zo geen duidelijk antwoord op geven, hij zegt dat hij moet weten van welk jaar.
De komende dagen zijn helemaal gepland met allemaal gezellige familiedingen en zaterdag vliegen we door naar Calgary en gaan de camper ophalen. Daarna horen jullie weer van ons.Ik ga proberen een van de eerste foto's bij dit bericht te plaatsen, het is van ons B&B adres.

Hartelijke groeten en knuffels van Ada en Eiso

  • 07 September 2006 - 12:30

    Helma Geurts:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Hier is alles nog steeds rustig. Stilte voor de storm. We laten Rina zaterdag een bosje bloemen bezorgen omdat ze 35 jaar getrouwd zijn. Houd dus nog een paar euro over want ook jouw naam zetten we op het kaartje. Veel plezier nog bij de familie deze week, laat jullie maar lekker verwennen. We horen wel weer.
    Groeten Helma

  • 07 September 2006 - 17:18

    Wil Heestermans:

    Goed dat de vlucht rustig is verlopen.
    Lukt het met de foto's, ik zie dat de aangekondigde foto er niet op staat. Als je nog vragen hebt, laat dat dan via dit medium even weten, misschien kan ik helpen!

    Groeten,
    Wil Irka en de kinderen.

  • 07 September 2006 - 17:19

    Wil Heestermans:

    Goed dat de vlucht rustig is verlopen.
    Lukt het met de foto's, ik zie dat de aangekondigde foto er niet op staat. Als je nog vragen hebt, laat dat dan via dit medium even weten, misschien kan ik helpen!

    Groeten,
    Wil Irka en de kinderen.

  • 07 September 2006 - 18:26

    Piet En Elize:

    Hoi Ada en Eiso,
    Fijn dat jullie het nu al naar je zin hebben!En er komt nog veel meer om van te gaan genieten. Groeten aan Ada en Peter en liefs van Piet en Elize

  • 08 September 2006 - 08:58

    Carola:

    Hoi ada,

    Wij hebben aandachtig je eerste verhalen gelezen! Leuk om te horen dat je goed bent aangekomen en dat je het zo naar je zin hebt. We zullen je verhalen blijven volgen! Nog veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes Michel, Anton, Selma, Elly, Rina en Carola.

  • 10 September 2006 - 07:59

    Doede:

    hi Ada, Eiso,

    geniet ervan!! Ik zal jullie volgen.... heb net een boek gelezen over de Noord West Passage (Bering Straat via Canadese Poolwateren naar Groenland) en was weer even helemaal in Canada. Hoop dat jullie het wat warmer hebben !! haha !

    doede

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, London

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Oktober 2006

Weer thuis

30 September 2006

Butchart Gardens

28 September 2006

Groot, groter, grootst

26 September 2006

Nog een paar dagen

24 September 2006

Walvissen en zeeleeuwen
Ada

Ik ben getrouwd met Eiso en samen hebben we een aantal reizen in Canada gemaakt. Ik vind het heerlijk om deze reizen voor te bereiden, alles uit te zoeken en te regelen. Ook vind ik het erg leuk om er over te praten en tips te geven en je kunt mij regelmatig op het forum van de Canada startpagina vinden. Verder hou ik erg van, met name klassieke, muziek en ik zing dan ook in het Utrechts operakoor waarmee we, buiten diverse uitvoeringen op basis van losse stukken uit verschillende opera's, 1x per jaar een complete opera uitvoeren met groot orkest in concertante uitvoering. Eiso houdt ook erg van muziek, een beetje andere soort muziek, en speelt als drummer in een fanfareorkest en een big band. We hebben elkaar dan ook in de muziek gevonden. Dat dateert al weer van meer dan 40 jaar geleden. Waar ik ook erg van hou zijn mijn kinderen en kleinkinderen, door hen voel ik mij een rijk en gezegend mens.

Actief sinds 02 Aug. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 77800

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2015 - 30 September 2015

Rondreis Amerika 2015

08 Augustus 2013 - 27 Augustus 2013

Frankrijk (Normandië) 2013

23 Augustus 2012 - 18 September 2012

Treinreis door Canada 2012

31 Augustus 2009 - 25 September 2009

Nova Scotia 2009

05 September 2006 - 01 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: